5تستر اصل جهت خرید عطر و ادکلن
رنگین کمان عطرها
ارائه مطالب مفید وآموزنده در رابطه با عطر وادکلن

خرید عطر اصلی و درجه یک یکی از مشکلات ما در خرید عطر می باشد چرا که فروشندگان عطر به دلیل کم تجربگی و عدم شناخت از اکثر عطرها فقط در صدد فروش محصول خود هستند

 


عطر ادکلن زنانه مردانه بلک افغانو از برند جدید التاسیس ناسوماتو ، عطری برای زنان و مردان خاص پسند بوده و صرفا برای آن دسته از افرادی که دوستدار رایحه ای سنگین ، جذاب و دودی هستند در بطری شیشه ای با مایعی دودی رنگ و با درب پوشی چوبی ، به دنیای عطرو ادکلنمعرفی گردید.
عطر ادکلن زنانه مردانه ناسوماتو بلک افغانو دارای رایحه ای بسیار سنگین و خاص بوده و با قدرتی اعجاب انگیز در پخش بو و ماندگاری به همراه جذابیت بالا به گونه ای طراحی شده که از استشمام رایحه ی آن سیر نخواهید شد. عطر ادکلن زنانه مردانه ناسوماتو بلک افغانو در ابتدا با نت های برگ شاهدانه و یادداشت های سبز کار خود را آغاز کرده و بویی شبیه به حشیش را برای شنونده تداعی میگرداند و در نت میانی و در قلب رایحه ی خود با آمیزش عناصری همچون رزین ، قهوه و تباکو مصرف کننده را به رایحه ی خود وابسته می سازد. در نت اصلی و در انتهای مسیر بویایی خود عطر ادکلن زنانه مردانه ناسوماتو بلک افغانو با پخش رایحه ی ترکیبی از عناصری همچون بخور و عود و تولید حرارت بالا ، این اثر شگفت انگیز را پایدار و ماندگار می سازد.




محصول برند گران قیمت آمواج که با نام اپیک عرضه شده است. این محصول همچون نسخه زنانه اپیک در رنگ سبز تولید شده اما رنگ جعبه متفاوت است.

اپیک از رایحه‌ای گرم و تلخ برخوردار است.

 
اسانس اولیه : جوز , فلفل صورتی , هل , زیره , زعفران , صمغ کندر
اسانس میانی : شمعدانی , صمغ درختچه مر
اسانس پایه : روایح دودی , چوب صندل سفید , چرم , مشک , فیبر بیدستران , بوته وحشی جاوی , سدر , عود , نعناع هندی

 

 

پگاسوس عطری مردانه از برند مارلیست که با رایحه ای نسبتا شیرین و ملایم و خط بویی وانیلی و بسیار دل انگیز و ماندگاری بسیار خوب توانسته است یکی از بهترین های برند مارلی باشد.
این افسونگر رمز آلود از برند مارلی در آغاز معرفی در سال 2011 به شدت مورد توجه و استقبال طرفداران عطر در جهان قرار گرفت و به سرعت جایگاه « پگاسوس » قهرمان بارز و شناخته شده افسانه های یونان را زنده کرد.

 


 نسخه مردانه اینترلوده از شرکت آمواج همچون سایر کارهای این برند در طراحی متناسب با نسخه زنانه اینترلوده تولید شده و در جعبه مخصوص آمواج روانه بازار شده است. اینترلوده از رایحه‌ای گرم و شیرین برخوردار است و یک تلخی آن را همراهی می‌کند.

 

 

پس از موفقیت ادکلن لاویه است بله از برند لانکوم، این شرکت در طی مدتی کوتاه نسخه‌های مختلفی از آن را تولید و روانه بازار کرد. یکی از نسخه‌های اخیر این محصول لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس نام دارد که در ظاهری نزدیک به نسخه‌های قبلی و در رایحه‌ای گرم و شیرین ارائه شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رنگین کمان عطرها و آدرس looxperfume.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: